poniedziałek, 17 września 2012

Hmmm, od czego by tu zacząć?

To może na początek trochę o mnie.
Urodziłam się 17 lat temu w Warszawie. Chodzę do 2 klasy liceum. Lubię malować, robić zdjęcia, słuchać muzyki ( słucham prawie wszystkich gatunków od rocka, pop'u, metalu, ballad rockowych i co tam jeszcze popadnie), imprezować ze znajomymi ( co nie zawsze kończy się dobrze, kiedy wam napisze czemu), grać w gry ( och jak ja uwielbiam Guild Wars), oglądać filmy różnego rodzaju, gotować, piec i spać. 
To co lubię w sobie najbardziej to oryginalność. Nie jestem jak inni. Mam swój punk widzenia. Unikatowy. Lubię próbować nowych rzeczy. Bo kiedy w naszym życiu nie pojawia się nic nowego to popadamy w nudę a później w depresję. Byłam tam i nie mam ochoty tam wracać. Dlatego też często zmieniam coś w swoim życiu. 
A jakie wy macie zainteresowania? Z chęcią się dowiem, a tymczasem trzymajcie się ciepło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz